Veelgestelde vragen

Bestellen

Heeft u het door u gewenste product of producten gevonden en wilt u deze bestellen? Dat kan uiteraard heel gemakkelijk. Door op de knop “In winkelwagen” te klikken wordt het product in de winkelwagen geplaatst.

U kunt de door u in de winkelwagen geplaatste producten bekijken door op het winkelwagen icoon rechtsboven in de webshop te klikken. Hier krijgt u direct een overzicht van de door u geselecteerde producten. Tevens kunt u hier op de knop “Bekijk winkelwagen” klikken om op een vervolgpagina de door u geselecteerde producten te bekijken.

Op deze pagina krijgt u een overzicht te zien van de gekozen producten en kunt u ervoor kiezen om deze af te rekenen. Dit kunt u doen door op de knop “Ga door naar afrekenen” te klikken.

In het overzicht heeft u daarnaast ook de mogelijkheid het productaantal te verhogen of te verlagen of om het product volledig uit uw winkelwagen te verwijderen.

In het winkelwagenoverzicht kunt u simpel en veilig de door u geselecteerde producten afrekenen. Dit kunt u doen door op de knop “Ga door naar afrekenen” te klikken.

Op de vervolgpagina krijgt u een overzicht te zien waar u uw persoonsgegevens, verzendadres, verzendmethode en gewenste betaalmethode dient in te vullen.

De voorraadstatus van een product kunt u terugvinden op de betreffende productpagina. Indien een product niet op voorraad is wordt dit ook weergegeven op de productpagina. In dit geval kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen zodat wij u kunnen informeren over de nieuwe voorraadstatus.

Heeft u vragen over een product of wilt u geadviseerd worden over de aanschaf van een bepaald product? Onze medewerkers helpen u graag bij al uw vragen.

U kunt geheel vrijblijvend contact met ons opnemen via info@bubbelbad-onderhoudsproducten.nl of telefonisch op telefoonnummer (+31) 0 13 207 00 99. Wij helpen u graag.

Betalen

Bij BOS Webshop kunt u kiezen uit meerdere populaire nationale en internationale betaalmethoden. Zo kunt u kiezen voor:

  • iDeal
  • Bankcontact
  • Paypal
  • Maestro
  • Visa
  • Giropay
  • American Express
  • MasterCard
  • Handmatige bankoverschrijving
  • Contant/pin bij AFHALEN
  • Betaal na ontvangst
    Na betaling “Betaal na ontvangst” ontvangt u een factuur van MultiFactor. Deze dient binnen 14 dagen te worden voldaan.

Indien u heeft betaald maar niet zeker weet of uw bestelling is gelukt? Controleer dan of het bestelbedrag van uw rekening is afgeschreven. Wanneer het bestelbedrag niet van uw rekening is afgeschreven kunt u ervan uit gaan dat uw bestelling niet is gelukt of is geweigerd.

Probeer in dit geval uw bestelling opnieuw te plaatsen. Is het bestelbedrag wel van uw rekening afgeschreven maar heeft u geen bestelbevestiging ontvangen? Controleer dan nogmaals e-mail of uw SPAM box.

Indien u na +/- één uur nog geen bestelbevestiging heeft ontvangen raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

De betalingen in onze webshop worden verzorgd door MultiSafepay. MultiSafepay is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staat bekend om haar jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige afhandeling van betalingen voor een groot aantal webshops.

Alle betalingen in onze webshop vinden plaats middels een beveiligde (SSL) verbinding. Zodra uw betaling is ontvangen krijgt u hiervan een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Het gehele betalingsverkeer van MultiSafepay wordt in een SSL omgeving afgehandeld.

Verzenden & bezorgen

Uiteraard kunt u bij BOS Webshop uw pakket aan huis of ander gewenst adres laten bezorgen. Voor de bezorging van onze pakketten maken wij gebruik van PostNL.

De verzendkosten die wij hanteren voor onze pakketten bedragen € 5,95 voor Nederland en België. U betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 45,00.

Wij leveren op de Waddeneilanden enkel producten die via PostNL verstuurd kunnen worden. We leveren dus geen (grote) producten die met eigen transport geleverd dienen te worden.

Informeer naar de eventuele mogelijkheden tegen een meerprijs.

Zodra uw bestelling is opgehaald door een pakketbezorger van PostNL ontvangt u een verzendbevestiging met Track & Trace code. Met deze Track & Trace code kunt u gemakkelijk u de levering van uw bestelling volgen.

Bent u niet in de mogelijkheid geweest om uw pakket aan te nemen van de pakketbezorger? Geen zorgen. Uw pakket zal de volgende dag opnieuw worden aangeboden of bij uw buren worden afgeleverd.

Mocht u de volgende dag wederom niet in de mogelijkheid zijn uw pakket aan te nemen, dan wordt het pakket bij een PostNL afhaalpunt afgeleverd. Hierover wordt u dan geïnformeerd middels een niet-thuis bericht in uw brievenbus.

Retouren & service

BOS Webshop hanteert een bedenktermijn van 14 dagen. De herroepingstermijn vangt aan op het moment dat u alle producten die onderdeel zijn van de bestelling heeft ontvangen.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping , maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Vlemmix Spa BV
Zwartrijt 18
5056DD Berkel-Enschot

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitzonderingen:

Een aantal producten uit het BOS assortiment vallen buiten onze retourregels en kunnen niet geretourneerd worden. Dit zijn:

– Producten op maat ofwel maatwerk producten: Hierbij moet u denken aan spa covers op maat.

– Bederfelijke chloor houdende producten of hygiëne producten zoals filters waarbij de verzegeling/verpakking na de levering is verbroken.

Voor alle producten uit het BOS Webshop assortiment geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het betreffende product is en doet wat u ervan mag verwachten ofwel wat in de productbeschrijving/gebruiksaanwijzing staat beschreven.

Tevens heeft u fabrieksgarantie, welke u per product terug kan vinden.
De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@bubbelbad-onderhoudsproducten.nl.

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).